Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ...

Σύμφωνα με τις απαντήσεις σας στη ψηφοφορία που αναρτήθηκε στο blog σχετικά με το πώς προτιμάτε να περνάτε τον ελεύθερο σας χρόνο, φαίνεται πως τα επιτραπέζια παιχνίδια είναι από τις τελευταίες επιλογές. Οι περισσότεροι προτιμούν να βγαίνουν με τους φίλους τους αλλά και να ‘σερφάρουν’ στο Internet. Τις λιγότερες ψήφους πήραν τα video games, το διάβασμα βιβλίων και τα επιτραπέζια παιχνίδια. Έχω λοιπόν μία πρόταση για εσάς για να ανέβει λίγο η προτίμηση για τα επιτραπέζια παιχνίδια..

Τι θα λέγατε λοιπόν Παρασκευή βράδυ, μία ή δύο φορές το μήνα να μαζευόσαστε με τους φίλους σε ένα σπίτι και να παίζετε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι; Μία αρκετά οικονομικότερη λύση σε σύγκριση το να βγείτε έξω να πιείτε το ποτό σας και μάλιστα πολύ ευχάριστη και ψυχαγωγική. Για μεγαλύτερη διασκέδαση μπορείτε να επιλέξετε τη μουσική της επιλογής σας για να σας συνοδεύει, να πιείτε ένα ποτήρι κρασί, εάν θέλετε να μαγειρέψετε πρώτα (για τους fan της μαγειρικής) και βεβαίως να συζητήσετε τα νέα της εβδομάδας σε ήρεμο και ήσυχο περιβάλλον, απαλλαγμένο από τη φασαρία των άλλων και τη δυνατή μουσική του καταστήματος.

Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου