Θα ξεκινήσω σήμερα με την περιγραφή του επιτραπέζιου παιχνιδιού Dominion. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό παιχνίδι που βγήκε το 2009 και μάλιστα ψηφίστηκε ως το καλύτερο επιτραπέζιο της χρονιάς τότε. Παίζεται από 2 έως 4 άτομα, ηλικίας από 8 και πάνω.
Το παιχνίδι δεν περιέχει κάποιο ταμπλό αλλά μόνο κάρτες. Υπάρχουν 3 κατηγορίες καρτών. Οι κάρτες θησαυρού που είναι στην ουσία νομίσματα για την αγορά καρτών των άλλων δύο κατηγοριών. Η 2η κατηγορία καρτών είναι αυτή των ενεργειών που επιτρέπουν να κάνεις διάφορες ενέργειες κατά τη διάρκεια της σειράς σου, και η τελευταία κατηγορία καρτών αποτελείται από τις κάρτες νίκης. Νικητής είναι αυτός που στο τέλος του παιχνιδιού έχει τους περισσότερους πόντους νίκης με βάση τις κάρτες νίκης που έχει συλλέξει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το παιχνίδι τελειώνει όταν τελειώσουν τρεις στοίβες καρτών (από 16) ή μία στοίβα καρτών που χαρίζει 6 πόντους η κάθε μία. Έτσι, βρίσκεται στην ευχέρεια των παικτών να βάλουν τέρμα στο παιχνίδι και συνεπώς απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή όταν κάποιος παίκτης θέλει να το τελειώσει, καθώς πρέπει να έχει σιγουρέψει ότι έχει τους περισσότερους πόντους νίκης. Σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή αγορά καρτών έτσι ώστε να γίνεται ο καλύτερος συνδυασμός για τη συλλογή περισσότερων πόντων. Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να πάρετε μία μικρή γεύση από τις κάρτες του παιχνιδιού.
Οι πράσινες κάρτες είναι οι
κάρτες με τους πόντους νίκης,
οι κίτρινες κάρτες είναι οι κάρτες
θησαυρού (νομίσματα) και οι
υπόλοιπες κάρτες είναι κάρτες ενεργειών.
Κατά την άποψη μου, το Dominion είναι ένα πολύ ενδιαφέρον και γρήγορο παιχνίδι που πραγματικά είναι εθιστικό. Συνήθως ένα παιχνίδι διαρκεί 30-50 λεπτά οπότε μπορείτε να παίξετε 2-3 παιχνίδια κάθε φορά. Οι κανόνες είναι αρκετά απλοί οπότε μπορείτε εύκολα να τους μάθετε μέσα σε 10-20 λεπτά. Έχω παίξει το παιχνίδι με 2, 3 και 4 άτομα και μπορώ να πω ότι παίζεται πολύ καλά ακόμα και με 2 άτομα. Έτσι, ακόμα και αν δεν βρίσκετε άτομα για να παίξετε, μπορείτε να παίξετε το Dominion μόνο δύο άτομα χωρίς να χάνεται καθόλου το ενδιαφέρον. Πάντως θεωρώ ότι το καλύτερο παιχνίδι γίνεται με 3 άτομα.
Συνοπτικά, το πιο θετικό χαρακτηριστικό είναι ότι το Dominion είναι γρήγορο παιχνίδι με εύκολους κανόνες. Καλό μπορεί να θεωρηθεί και το γεγονός ότι παίζεται και με δύο άτομα όταν δεν μπορείτε να βρείτε περισσότερους για να παίξετε. Επίσης, το παιχνίδι μπορεί να θεωρηθεί πρωτότυπο καθώς δεν εμπεριέχει ταμπλό και αποτελείται μόνο από κάρτες. Ως αρνητικό χαρακτηριστικό μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι μπορούν να παίξουν μέχρι 4 άτομα και όχι παραπάνω (π.χ σε ένα πάρτι). Ακόμα, επειδή το παιχνίδι το τελειώνουν οι παίκτες με τη θέληση τους, είναι πιθανό κάποιος να το τελειώσει ξέροντας ότι χάνει έχοντας χάσει και το ενδιαφέρον του, απογοητεύοντας όμως έτσι τους άλλους που παλεύουν για την πρωτιά (είναι σχετικά δύσκολο να συμβεί αλλά μου έχει τύχει).
Το Dominion λοιπόν είναι ένα παιχνίδι που σας το προτείνω ανεπιφύλακτα και αποτελεί μία καλή ευκαιρία για εσάς που δεν παίζετε γενικά επιτραπέζια παιχνίδια να ξεκινήσετε, καθώς είναι εύκολο και γρήγορο!


Νομίζω πώς είναι ένα παιχνίδι , το οποίο είναι αγαπημένο σε πολλούς και ομολογώ πως είναι και δικό μου αγαπημένο... ενδιαφέρον πληροφορία
ΑπάντησηΔιαγραφή